Pogoji spletnega trgovanja
Splošni pogoji poslovanja
Splošni Pogoji poslovanja spletne trgovine ter spletnega portala Tapis Art*
in prodajno-razstavnega lokala Tapis Art, Mateja Fras Gril s.p., Ulica talcev 24, Maribor
ter spletnih strani: www.tapisart.eu, www.tapisart.si, www.tapis-art-sp.si, www.preproge.si
Spletne strani: www.tapisart.eu, www.tapisart.si, www.tapis-art-sp.si, www.preproge.si so v nadaljevanju opredeljene kot Tapis Art (spletno mesto, spletna stran, spletni portal Tapis Art,).
Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika.
Logotip in ime TAPIS ART je registrirana blagovna znamka, ki je v lasti Tapis Art, Mateja Fras Gril s.p., Ulica talcev 24, Maribor (v nadaljevanju kot Tapis Art) in je zaščitena kot industrijska lastnina.
Vse ostale blagovne znamke, storitvene znamke in blagovna imena, ki se prikazujejo na spletnem mestu, so last njihovih lastnikov.
Spletni portal Tapis Art je v lasti Tapis Art, Mateja Fras Gril s.p., kot avtorska in intelektualna lastnina in se lahko uporablja le s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) ter pravnim obvestilom, ki so sestavni del teh splošnih pogojev, pri čemer si Tapis Art pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja.
Že s samo uporabo spletnega portala Tapis Art se predvideva, da je uporabnik oz. obiskovalec spletne strani (v nadaljevanju uporabnik) seznanjen, tako z navedenimi splošnimi pogoji kot z pravnim obvestilom in se z njimi strinja. Uporabnikom svetujemo, da splošne pogoje poslovanja in pravno obvestilo preverijo vsakič, ko se odločijo uporabljati spletni portal Tapis Art ter ga uporabljajo skladno z veljavnim obligacijskim zakonikom.
Spletni portal Tapis Art se trudi biti aktualen ter svojim uporabnikom in kupcem posredovati pravilne podatke in informacije, vendar pa Tapis Art ne jamči za točnost objavljenih podatkov in informacij na spletnem portalu Tapis Art ter tako ne prevzema odškodninske ali kakršnekoli druge, materialne ali nematerialne, odgovornosti za napake ali opustitve v vsebini tega spletnega portala. Prav tako Tapis Art ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje, druge spletne strani, ki je kakorkoli povezana s spletnimi stranmi spletnega portala Tapis Art.
Opredelitev pojmov:
• ponudnik je TapisArt, Ulica talcev 24, 2000 Maribor
• uporabnik je oseba, ki uporablja spletni portal Tapis Art
• kupec je oseba, ki je opravila naročilo oz. nakup na spletnem portalu Tapis Art ali z njeno pomočjo.
• spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov
• pogodba je lahko pisna kupoprodajna pogodba ali predračun/faktura, s podpisom pogodbe oz. plačilom predračun/računa je sklenjena pogodba, ki zavezuje ponudnika in kupca skladno z v pogodbi navedenimi pogoji, temi splošnimi pogoji ter tozadevno veljavno zakonodajo.
Naročila in dobavni roki
Spletna prodajalna spletnega portala Tapis Art obratuje neprekinjeno razen v primeru tehničnih motenj in nujnih vzdrževalnih del. Naročila kupcev sprejemamo pisno, preko elektronske pošte – neprekinjeno, ter po telefonu 02/332-5354 v času uradnih ur poslovanja razstavno-prodajnega salona. Vsa naročila oddana do 15. ure bodo v primeru, da so izdelki na zalogi odpremljena v roku 2-5 delovnih dni. O predvidenem roku dostave so kupci obveščeni ob potrditvi naročila. Če izdelka ni na zalogi se rok dobave lahko podaljša in se določi sporazumno med strankama na enega izmed naštetih načinov komuniciranja (elektronska pošta, telefaks, telefon). V času uradnih ur poslovanja razstavno-prodajnega salona, je mogoče naročila oddati tudi osebno v razstavno-prodajnem salonu. Čas uradnih ur razstavno-prodajnega salona na Ulici talcev 24, Maribor je objavljen na vhodu v razstavno-prodajni salon in na spletnem mestu.
Cene in način plačila
Vse cene v spletni prodajalni spletnega portala TapisArt in v razstavno-prodajnem salonu so v evrih in vsebujejo DDV – razen, če ob ceni ni posebej označeno, da cena ne vsebuje DDV. Lokacija prevzema je na Ulica talcev 24, Maribor, razen če je ob izdelku(-ih) izrecno označeno lokacija prevzema (fco.) drugje. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila, prav tako ponudnik na rabi navajati razlogov za morebitno spremembo cen.
V spletni prodajalni spletnega portala Tapis Art je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov, način izbire plačila, je izključna pravica ponudnika:
• po povzetju
• s plačilnimi oz. kreditnimi karticami, ki so navedene na spletnem mestu
• po predračunu (avans)
Pravne in fizične prejmejo predračun, na podlagi katerega potem nakažejo znesek za naročeno blago na naš transakcijski račun. Za izdajo predračuna morajo kupci posredovati vse potrebne informacije, ki jih zahtevamo ob naročilu. Če izdelka ni na zalogi potem je na predračunu naveden tudi rok dobave o katerem sta se stranki prej dogovorili. Predračun se lahko pošlje po pošti, faksu ali elektronski pošti. Predračuni so izstavljeni praviloma v 2 (dveh) dneh od prejema naročila. Predračun je veljaven 5 delovnih dni od dneva izstavitve oz. tako dolgo kot je označeno na predračunu. Na predračunu-ponudbi so navedeni tudi točni plačilni pogoji, v kolikor le-teh ni navedenih, velja, da mora biti opravljeno plačilo najkasneje ob prevzemu blaga!
V razstavno-prodajnem salonu je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov, način izbire plačila, je izključna pravica ponudnika:
• z gotovino
• po predračunu
• plačilo s plačilnimi oz. kreditnimi karticami, ki so navedene na prodajnem mestu
• na morebitne druge načine, skladno s pogoji navedenimi na prodajnem mestu
Za blago, ki ni na zalogi v skladišču Tapis Art in se naroča na zahtevo kupca, velja izključno naročilo in plačilo na osnovi predračuna (avansa).
Rok plačila ali valuta plačila predračuna, sta označena na predračunu. Rok plačila je tudi rok veljavnosti predračuna !
Tapis Art, garantira dobavo in navedeno ceno, le v primeru, ko je 100% navedenega zneska »ZA PLAČILO« na predračunu-ponudbi , do dne, ki je naveden kot rok plačila, tudi dejansko knjiženo na TRR Tapis Art,
celoten znesek predračuna mora biti poravnan najkasneje ob prevzemu naročenega blaga.
Rok plačila za proračunske uporabnike znaša 30 dni.
ROK DOBAVE se šteje od prejema naročila-plačila predračuna ter je označen na predračunu!
Nakup darilnih bonov Tapis Art
Darilni bon je izkazni papir, ki ga ponudnik Tapis Art izda proti plačilu v obliki listine.
Izključna pravica ponudnika je oblika in vsebina listine – darilnega bona. Darilni bon se lahko glasi na denarno vrednost – izključno v € (evrih) ali na točno določeno blago. V primeru , ko se darilni bon glasi na denarno vrednost, ga je Tapis Art zavezan sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v prodajno-razstavnem salonu ali na spletnem portalu Tapis Art. V primeru , ko se darilni bon glasi na točno določeno blago, ga je Tapis Art zavezan sprejeti kot plačilo za blago, v količini, obliki in načinu, kot je navedeno na darilnem bonu. Gotovinsko izplačilo darilnega bona ni možno, niti delno niti v celoti.
Darilni bon je možno kupiti v prodajno-razstavnem salonu na Ulica talcev 24 v Mariboru in preko spletnega portala Tapis Art.
Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Splošnih pogojih poslovanja, izjema je le vračilo kupljenega darilnega bona.
Vračilo kupljenega darilnega bona, ni možno.
Obveznost Tapis Art iz darilnega bona nastane v trenutku, ko kupec darilnega bona – vplača vrednost darilnega bona. Vplačilo vrednosti darilnega bona je možno opraviti na način, kot je objavljen na spletnem portalu Tapis Art ali v razstavno prodajnem salonu.
Terjatev iz darilnega bona je vezana na sam papir in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatve iz darilnega bona lahko ob predložitvi darilnega bona zahteva njegov prinosnik (imetnik), brez kakršnekoli identifikacije.
Obveznost Tapis Art iz darilnega bona preneha s tem, ko ga le-ta sprejme kot plačilo za blago ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, določenih v teh splošnih pogojih.
Pravice imetnika darilnega bona.
Izpolnitev obveznosti iz darilnega bona lahko zahteva prinosnik bona v času veljavnosti darilnega bona. Čas veljavnosti darilnega bona je omejen. Izpolnitev obveznosti iz darilnega bona v prodajno-razstavnem salonu na Ulica talcev 24 v Mariboru, zahteva prinosnik tako, da bon predloži Tapis Art-u pred nakupom, kot plačilo ob nakupu blaga. Menjava darilnega bona za gotovino ali drugo plačilno sredstvo ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.
Izpolnitev obveznosti iz darilnega bona pri nakupu preko spletnega portala Tapis Art, zahteva kupec tako, da zahteva izstavitev predračuna. Na osnovi izstavljenega predračuna, pošlje bon na Tapis Art kot plačilo za nakup blaga. Stroški in odgovornost pošiljanja bona na TapisArt v celoti in brez omejitev, bremenijo kupca. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati na TRR Tapis Art. Tapis Art bo pri pošiljanju blaga ravnal kot je v Splošnih pogojih poslovanja navedeno za plačila po predračunu.
Imetnik darilnega bona lahko darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona. Nov imetnik s prenosom pravic iz darilnega bona pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.
Na darilnem bonu ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati. V nasprotnem primeru se šteje darilni bon v celoti za neveljavnega.
Tapis Art zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona, če ugotovi, da je darilni bon ponarejen.
Hranjenje poslovne dokumentacije
Vsa relevantna poslovna dokumentacija se hrani v skladu z veljavno zakonodajo pri pogodbenem partnerju za vodenje in spremljanje poslovanja ali v kolikor je to dovoljeno v razstavno-prodajnem lokalu. Dvojnik računa ali kopijo pogodbe, lahko pridobi kupec v skladu z veljavno zakonodajo na osnovi pisne zahteve.
Stroški pošiljanja in pakiranja
Za vse pošiljke posredovane s pomočjo pošte ali kurirske službe in dostava na področju Republike Slovenije, veljajo stroški pošiljanja po uradnem ceniku transportne družbe. Stroški pakiranja po predhodnem dogovoru.
Vračilo blaga
Kupci, ki blago naročijo preko spletnega portala Tapis Art in jim ga dostavimo na dom ali drugo želeno lokacijo, lahko v primeru, da z naročenimi izdelki niso zadovoljni ali želijo od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, blago vrnejo v roku 15 dni po prevzemu, na naslov Tapis Art Ulica talcev 24, 2000 Maribor ali nas o tej želji pisno obvestijo v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti.
Vračilo ni mogoče za izdelke, ki jih je Tapis Art:
• naročil na osnovi zahteve kupca.
• izdelal na osnovi zahteve kupca.
• kupcu izstavil račun.
• kupec že delno plačal predračun.
Izdelki, ki jih želite vrniti, morajo biti :
• nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.
• Vračilu obvezno priložiti originalni račun.
Stroški pošiljanja blaga, v vsakem primeru, bremenijo kupca.
V kolikor so na blagu opazni znaki uporabe ali obrabe ali blago ni vrnjeno v originalni embalaži, se za vsak začetni dan, ko Tapis Art ni mogel polno in brez kakršnihkoli omejitev razpolagati z blagom, zaračuna dnevna obrabnina v višini 3% od vrednosti blaga z vključenim DDV.
V kolikor je potreben ogled na terenu, ali odvoz blaga s strani Tapis Art, krije vse s tem povezane stroške, kupec (kilometrino, dnevnice, nočnine, transportne stroške, idr.) Tapis Art ima pravico do avansnega plačila v 100% višini predvidenih stroškov Tapis Art je dolžan v roku 8 dni po opravljeni storitvi, izstaviti kupcu detajlni račun za vse nastale stroške in poračunati avansno predplačilo.
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
• če je izdelek naročen na posebno zahtevo kupca na podlagi avansnega predračuna
• če je izdelek narejen po navodilih kupca in/ali je prilagojen njegovim željam oz. potrebam
Kupnino (kupnina ne vsebuje stroškov morebitnega pakiranja in pošiljanja: višina vrnjene kupnine se zmanjša za stroške morebitnega pakiranja in pošiljanja, v višini, kot je obračunana na dejanskem računu )vam bomo v roku 15 dni vrnili po poštni nakaznici ali na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti).
Napake na spletni strani
Napake na spletnem portalu Tapis Art niso izključene. Če je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil prodajalec Tapis Art in vam ponudil možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bo tudi navedel. Prav tako bo Tapis Art čimprej odpravil napako (če še ni bila odpravljena) in se vam opravičil zanjo. Tapis Art izdelka stranki ne bo prodalo po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, če je bila stranka o tem pravočasno obveščena. Podjetje si pridržuje pravico, da napako popravi v roku treh (3) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno.
Fotografije (slike) so simbolične. Barve lahko zaradi tehnično-tehnoloških razlogov odstopajo od originalov. Dimenzije niso proporcionalno primerljive. Fotografije lahko vsebujejo tudi elemente, ki niso predmet osnovne ponudbe (posebna izvedba, opcijska ali dodatna oprema, ipd.) !
Obvezni podatki pri naročilu
Poleg podatkov, ki so nujni za dostavo (ime, priimek, točen naslov) je obvezno vpisati tudi pravilno telefonsko številko, s katero preverimo resničnost naročila. Če te številke ni ali je nepravilna smatramo naročilo za neveljavno.
Osebni podatki
Osebne podatke, ki nam jih posredujete na spletnem portalu Tapis Art, bomo uporabljali izključno za komunikacijo z osebami, ki nam podatke posredujejo. Nikakor jih ne bomo posredovali ali prodali tretjim osebam.
Reklamacije in informacije
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletnega portala Tapis Art pričakujemo vaše sporočilo na naslov info@tapisart.eu.